support på din lader

Vi hjælper dig hele vejen

Køber du en ladeboks af os, sender vi dig en vejledning til installation og aktivering af ladeboksen, når den er installeret, så du kan betjene den fra appen, og vi kan fjernaflæse ladeboksen.

Har du eller din elektriker spørgsmål vedrørende installationen eller aktivering af ladeboksen, er vores telefon åben alle ugens dage – også når du har fri!

Har du abonnement på strømrefusion, har du også derigennem en serviceaftale på din ladeboks, så har du f.eks. udfordringer med din ladeboks, eller har du spørgsmål vedrørende brug af appen, er vi klar til at hjælpe.

Supportaftale

Køber du en lader af os, og tegner du ikke abonnement på strømrefusion, kan du for 300 kr. om året få support på din lader.

Med en supportaftale kan du ringe til os alle ugens dage og uanset tidspunkt, hvis du har udfordringer med din lader eller brug af appen, og vi hjælper med at afdække årsagen, og hvis vi kan, løser vi fejlen/problemet med det samme.

Viser det sig, at der er fejl på laderen, håndterer vi garantisagen for dig, og vi sender dig straks en erstatningslader.

Du kan også ringe eller skrive til os, hvis du har spørgsmål til brug af laderen eller appen, som f.eks. at få hjælp til at lave en ladeplan eller udskudt start, så du kun lader, når strømmen er billig.

Ønsker du ikke at forny din supportaftale, skal du blot meddele os det, når du modtager opkrævning på næste års supportaftale.

Du hæfter maksimalt for 6 måneder. Opsigelse med 1 måneds varsel.

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.