serviceaftale
Få 500 kr. rabat på dit køb af ladeboks
Få 500 kr. rabat på dit køb af ladeboks, hvis du samtidig opretter en serviceaftale. Få serviceaftalen for 0 kr. til og med juni 2025.
Kom trygt og godt fra start med en serviceaftale
Står du selv for installationen af ladeboksen, sender vi dig en vejledning til installation og aktivering af ladeboksen, når den er installeret, så du kan betjene den fra appen, og vi kan fjernaflæse ladeboksen. Har du eller din elektriker spørgsmål vedrørende installationen eller aktivering af ladeboksen, er vores telefon åben alle ugens dage – også når du har fri!
Vi er klar til at hjælpe dig
Med en serviceaftale kan du ringe til os alle ugens dage og uanset tidspunkt, hvis du har udfordringer med din lader eller brug af appen, og vi hjælper med at afdække årsagen, og hvis vi kan, løser vi fejlen/problemet med det samme.
Viser det sig, at der er fejl på ladeboksen, sørger vi for, at ladeboksen bliver skiftet.
Din ladeboks er dækket under vores udvidet garanti, så længe du har en aktiv serviceaftale.
Du kan også ringe eller skrive til os, hvis du har spørgsmål vedrørende brug af ladeboksen eller appen, som f.eks. at få hjælp til at lave en ladeplan eller udskudt start, så du kun lader, når strømmen er billig.
Strømrefusion
Er du berettiget til strømrefusion, sørger vi for at hente refusion hos SKAT for det, du har ladet på din ladeboks, og vi udbetaler refusionen til dig to gange årligt – i januar og juli. Fra beløbet trækker vi prisen for de næste 6 måners serviceaftale, så du slipper for månedlige indbetalinger.
Kan jeg få strømrefusion?
For at være berettiget til strømrefusion skal du betale 100% moms og afgifter af den strøm, som løber igennem ladeboksen. Så har du solceller, jordvarme, el-varme, varmepumpe eller vindmølle på adressen, og får tilskud/nedsat afgift, eller producerer du noget af strømmen selv, kan du ikke også få refusion for opladning af din bil.
Hvad koster serviceaftalen?
Køber du ladeboksen af os, er det gratis at oprette serviceaftalen.
Serviceaftalen koster 69 kr. pr. måned svarende til 828 kr. pr. år.
Hvad får jeg i refusion?
Ifølge SKAT´s regler, må vi hente refusionstaksten inklusive moms for det, der svarer til prisen på serviceaftalen, som er 828 kr. om året. Det betyder i praksis, at du får refusionsbeløbet inklusive moms på 0,89 kr. pr. kWh for det, du forbruger til og med 930 kWh om året, og alt det du forbruger udover 930 kWh om året, får du 0,71 kr. pr. kWh for (refusionstaksten uden moms).
Da vi afregner strømrefusion halvårligt, får du i juli 2025 udbetalt 0,89 kr. for forbrug til og med 465 kWh, og alt det, du har forbrugt over 465 kWh, afregnes til 0,71 kr.
Serviceaftale med egen ladeboks
Du kan også oprette en serviceaftale med egen ladeboks. Det koster 500 kr. at oprette serviceaftalen.
Du skal have en af de modeller ladebokse, vi sælger, så vi kan tilgå ladeboksen og fjernaflæse den. Ladeboksen skal derfor være online.
Du skal blot skrive til os, hvis du ønsker at oprette abonnement på egen ladeboks.
Hvornår kan jeg opsige serviceaftalen?
Du kan opsige serviceaftalen med 1 måneds varsel fra udgangen af en måned. Ved serviceaftalens ophør sender vi dig en opgørelse af serviceaftalen. Dit tilgodehavende (den refusion, du har optjent og eventuelt for meget indbetalt abonnement) overfører vi til dig, næste gang vi kan hente refusion hos SKAT.
Har du spørgsmål vedrørende serviceaftalen, kan du kontakte os, og vi svarer dig telefonisk indenfor vores åbningstid eller pr mail indenfor 24 timer.